Shop Mobile More Submit  Join Login
Maka Albarn by Killjoy-Chidori Maka Albarn by Killjoy-Chidori
so here is my maka =D
Add a Comment:
 
:iconpathofmyown:
PathOfMyOwn Featured By Owner Jan 12, 2015  Hobbyist Traditional Artist
"my maka"
Spirit is going to get your skin ;P 
I love this drawnig beyond anything~ I think I'm going to copy your idea and draw every character from Soul Eater as well~ thankies
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Jan 13, 2015  Hobbyist Traditional Artist
aww xD
have fun drawing them =D
Reply
:icononeredonkchick:
OneRedonkChick Featured By Owner Aug 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
I love your drawing style. Red Link Luv 
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Sep 8, 2014  Hobbyist Traditional Artist
thank you =D
Reply
:icontwentysevenbucks:
TwentySevenBucks Featured By Owner Jun 10, 2014
you're pretty good XD
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Jun 11, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Thank you =D
Reply
:icontwentysevenbucks:
TwentySevenBucks Featured By Owner Jun 12, 2014
You're very welcome, my friend XD
Reply
:iconthatcrazykid666:
ThatCrazyKid666 Featured By Owner Jun 10, 2014  Hobbyist
I love the way you drew her hair. So classic anime. 
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Jun 11, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Yay, thank you =D =D
Reply
:iconmemyselfandi7890:
MeMyselfandI7890 Featured By Owner Mar 27, 2014  Student Artist
OMG SHE LOOKS LIKE LUCHIA FROM MERMAID MELODY!!!!!!! AND I LOVE IT!
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Apr 10, 2014  Hobbyist Traditional Artist
hahaha xD
i love mermaid melody xD
Reply
:iconmemyselfandi7890:
MeMyselfandI7890 Featured By Owner Apr 10, 2014  Student Artist
LOL!! ME TOO!
Reply
:iconminatheanimefan:
MinaTheAnimeFan Featured By Owner Feb 4, 2014  Hobbyist
Cute!Love 
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Feb 19, 2014  Hobbyist Traditional Artist
thank you :squee:
Reply
:iconkahori-hirota:
Kahori-Hirota Featured By Owner Dec 4, 2013  Hobbyist
that's really pretty :) 
Your style reminds me of Arina Tanemura ^^
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Dec 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
thank you =D
arina tanemura is my idol :meow:
Reply
:iconthreehornsone:
ThreeHornsOne Featured By Owner Nov 3, 2013  Hobbyist Traditional Artist
S: Another faved drawing... :)

R: Feh.
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Nov 6, 2013  Hobbyist Traditional Artist
yay xD
Reply
:iconthreehornsone:
ThreeHornsOne Featured By Owner Nov 7, 2013  Hobbyist Traditional Artist
S: What's next...? :)

R: Shut up!

S: Uh... No...
Reply
:iconsomaluv:
SoMaLuv Featured By Owner Oct 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
O.O holy shit gurl... are you Arina Tanemura?!
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Oct 10, 2013  Hobbyist Traditional Artist
i wish i would be her xD
Reply
:iconsomaluv:
SoMaLuv Featured By Owner Oct 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
that was amazing though!! I love Full Moon and The Gentlemen's Alliance Cross!! .O.
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Oct 25, 2013  Hobbyist Traditional Artist
my favorite from her is kamikaze kaito jeanne =D
Reply
:iconsomaluv:
SoMaLuv Featured By Owner Oct 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
I havent read that one! I want to though!!
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Oct 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
you should its really great, this one inspired me to draw =D
Reply
:iconsomaluv:
SoMaLuv Featured By Owner Oct 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
:D then I SHALL!!!
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Oct 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
great :highfive:
Reply
(1 Reply)
:iconjayda-nyan:
Jayda-Nyan Featured By Owner Sep 25, 2013  Hobbyist General Artist
MY GLOB YOU MADE HER SO CUTE!!
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Sep 27, 2013  Hobbyist Traditional Artist
thank you :huggle:
Reply
:iconannalovelight:
annalovelight Featured By Owner Sep 21, 2013
OMG OMG OMG!!!!! I LOVE YOUR ART WORK!!!!!!

Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Sep 27, 2013  Hobbyist Traditional Artist
yay, thank you :tighthug:
Reply
:iconannalovelight:
annalovelight Featured By Owner Sep 27, 2013
heheheh No problem ^_^
Reply
:iconmisaki-miho:
Misaki-Miho Featured By Owner Aug 17, 2013  Hobbyist General Artist
Yay! Heart  She looks so cute!!
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Aug 19, 2013  Hobbyist Traditional Artist
thank you =D
Reply
:iconplaidandchains:
PlaidAndChains Featured By Owner Aug 8, 2013  Hobbyist General Artist
This should have been the offical style of maka, she looks much much cuter and feminine.
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Aug 8, 2013  Hobbyist Traditional Artist
thank you sooo much :squee:
Reply
:icondarkanimelover27:
darkanimelover27 Featured By Owner Aug 1, 2013  Hobbyist Photographer
I absolutely love your art!! ^^ You're so talented (but I bet you get that a lot)!
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Aug 1, 2013  Hobbyist Traditional Artist
yay, thank you =D
it's always nice to hear that :huggle:
Reply
:iconyaminekoyami:
yaminekoyami Featured By Owner Jul 29, 2013
I don't like it. I LOVE IT!! :happybounce:
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Jul 29, 2013  Hobbyist Traditional Artist
yay :squee: thank you =D
Reply
:iconyaminekoyami:
yaminekoyami Featured By Owner Aug 5, 2013
You welcome!
Reply
:iconmobiusfan:
Mobiusfan Featured By Owner Jul 28, 2013
She's got a short skirt and a loooooooong jacket.
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Jul 29, 2013  Hobbyist Traditional Artist
yepp =)
Reply
:iconkolotho115:
kolotho115 Featured By Owner Jul 27, 2013
Badass now comes in mini-skirts :dummy:
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Jul 27, 2013  Hobbyist Traditional Artist
yeah xD
Reply
:iconmakaalbarnxcrona:
MakaAlbarnxCrona Featured By Owner Jul 24, 2013  Hobbyist Interface Designer
i love the way u draw Maka!Beauitful work!this is how they should of drawn her on the anime!
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Jul 25, 2013  Hobbyist Traditional Artist
awwww, thank you very much! :tighthug:
Reply
:iconxxdeadlycupcakexx:
xxDeadlyCupcakexx Featured By Owner Jul 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
This is beautiful! I love your drawing style! :iconmakasmileplz:
Reply
:iconkilljoy-chidori:
Killjoy-Chidori Featured By Owner Jul 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
thank you :huggle:
Reply
:iconxxdeadlycupcakexx:
xxDeadlyCupcakexx Featured By Owner Jul 18, 2013  Hobbyist Traditional Artist
you are welcome! :iconcronaawwplz:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 21, 2013
Image Size
4.6 MB
Resolution
2387×3158
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,361 (1 today)
Favourites
536 (who?)
Comments
157
Downloads
14

Camera Data

Make
Nokia
Model
Nokia Lumia 800
Shutter Speed
1/215 second
Aperture
F/2.2
Date Taken
Apr 18, 2013 4:56:41 PM +02:00
Software
Windows Phone 7.5
×